Travel Plan

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Ανάπτυξη της τουριστικής αγοράς της Τουρκίας από το Travel Plan


Ο Γενικός Διευθυντής του Travel Plan, κος. Νίκος Μπόλιας

Το Travel Plan επιβεβαιώνει την ηγετική του θέση στην Τουριστική αγορά, πρωταγωνιστώντας στην προσπάθεια της ανάπτυξης για τον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας. Στo πλαίσιο αυτής της συνεχούς και εντατικής προσπάθειας, το Travel Plan συμμετέχει και διοργανώνει μία σειρά από εκδηλώσεις με απώτερο στόχο την ουσιαστική ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού από την γειτονική μας χώρα.

To Travel Plan έχει ήδη δημιουργήσει αντίστοιχο τμήμα που απαρτίζεται με πολυάριθμο άριστα καταρτισμένο προσωπικό.  Παράλληλα, διοργάνωσε αρχικά ταξίδι γνωριμίας με πράκτορες από την Τουρκία στην Ελλάδα. Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο 18- 22 Μαΐου 2011 με συμμετοχή 19 αντιπροσώπων των μεγαλύτερων τουριστικών γραφείων της Τουρκίας. Οι επισκέπτες βρήκαν μοναδικές προτάσεις διακοπών, γνωρίζοντας από κοντά εντυπωσιακά ξενοδοχειακά συγκροτήματα, έχοντας γευτεί την Ελληνική φιλοξενία και κουζίνα.

Το πανό του Travel Plan ανηρτημένο στην πρόσοψη του Σισμανόγλειου Μεγάρου  


Ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη, κος. Νίκος Ματθιουδάκης

Επίσης, στο πλαίσιο της υπογραφής του Πρωτόκολλου της 3ης Μικτής Επιτροπής Τουρισμού και τη Διακήρυξη του 8ου Ελληνοτουρκικού Φόρουμ για τον Τουρισμό συμφωνήθηκε να ενισχυθεί η ελληνοτουρκική συνεργασία στον τομέα του τουρισμού, το Travel Plan προγραμμάτισε περαιτέρω ενέργειες στοχεύοντας στην ενίσχυση των σχέσεων και της δυναμικής των δύο χωρών.

Το Travel Plan συμμετείχε με απόλυτη επιτυχία στην διεθνή έκθεση ΕΜΙΤΤ, που διεξήχθη από τις 9 έως τις 12 Φεβρουαρίου στην Κωνσταντινούπολη. Η ΕΜΙΤΤ χαρακτηρίζεται ως η 5η μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού παγκοσμίως, κατέγραψε 4.500 συμμετοχές από πάνω από 60 χώρες, 128.000 επισκέπτες και κάλυψε 60.500 τ.μ. του Εκθεσιακού χώρου της TUYAP.

Παράλληλα, στις 25 Απριλίου το Travel Plan διοργάνωσε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ εκδήλωση με θέμα «The Face of Travel and Tourism in Modern Greece», στο Σισμανόγλειο Μέγαρο στη Κωνσταντινούπολη. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση των τουριστικών πρακτόρων για τις νέες υπηρεσίες και συνεργασίες του Travel Plan, που αφορούν τον πολιτισμό (Πλανητάριο, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών), νέες  φυσιολατρικές εκδρομές (όπως τα Δρακόσπιτα στη Β. Εύβοια, η λίμνη της Βουλιαγμένης), καθώς και νέο πρόγραμμα για την Κρήτη. Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι κυριότεροι tour operators τη Τουρκίας, φορείς του τουρισμού της Τουρκίας και δημοσιογράφοι. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή της Aegean Airlines και των Starwood Hotels και Costa Navarino.

Η προσέγγιση της αγοράς της Τουρκίας έχει ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των τουριστικών συνεργασιών, έχοντας ως βάση τα κοινά στοιχεία της κουλτούρας των δύο λαών σε συνδυασμό πάντοτε με το υψηλό επίπεδο των προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων της Ελλάδος.
Pin It button on image hover