Travel Plan

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Π. Γερουλάνος: Χρειάζεται θεσμική αποτύπωση για πολλά είδη τουρισμού


"Ειδικά στα θέματα του τουρισμού η εικόνα είναι μιας χώρας που προσπαθεί για το καλύτερο. Ο κόσμος βλέπει, πλέον, την ιδέα να έρθει στην Ελλάδα με μεγαλύτερη όρεξη  κάτι που αποτυπώνεται και στους αριθμούς", ανέφερε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή στον Ρ/Σ NovaΣΠΟΡ Fm 94.6 ο υπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος. "Υπήρχε πάντα μια νοοτροπία ότι την καλή εικόνα την αγοράζεις με τις διαφημίσεις. Σίγουρα βοηθά μια διαφήμιση. Έχουμε δει μια σειρά από δημοσιεύματα σε εφημερίδες που έχουν προέλθει από σχέσεις που προσπαθούμε να έχουμε σαν πολιτεία ή φορείς και βλέπουμε αποτελέσματα".
Όπως διευκρίνισε ο υπουργός, υπάρχουν 24 είδη τουρισμού προς ανάπτυξη. Από αυτά τα 4-5 χρειάζονται μια θεσμική αποτύπωση, όπως ο θαλάσσιος τουρισμός. Υπάρχουν περίπου 20 από που δεν είναι αναπτυγμένα, όπως ο θρησκευτικός τουρισμός. "Χρειάζονται άνθρωποι με φαντασία και ρίσκο και να αναπτύξουν αυτό το είδος του τουρισμού. Μην περιμένουν όλα τα κάνει η Πολιτεία, γιατί όταν τα κάνει ίσως να είναι αργά".

Όσον αφορά στα πιο δυνατά σημεία της Ελλάδας, ο κ. Γερουλάνος επεσήμανε ότι υπάρχει πλειάδα από διαφορετικές εμπειρίες που θα πρέπει να αναδείξουμε. Η θάλασσα και τα νησιά μας είναι το μεγάλο μας ατού, αλλά αν δεις τις εμπειρίες που μπορεί να έχει κάποιος τότε οι άνθρωποι θα θέλουν να έρθουν, όχι μια φορά για να μείνουν σε μια ξαπλώστρα αλλά να δουν όλες τις ομορφιές της.

"Η δομή του τουρισμού τα τελευταία 30 χρόνια ήταν τέτοια που έπρεπε να αξιοποιήσουμε ορισμένους μήνες. Οι μεγαλύτεροι πελάτες ήταν οι Aγγλοι και οι Γερμανοί. Αν ανοίξουμε τις αγορές μας προς Κίνα ή Ισραήλ θα δούμε ότι αυτοί ταξιδεύουν άλλους μήνες. Πέρυσι ήταν μια δύσκολη χρονιά για Αγγλία και Γερμανία. Αναγκαστήκαμε να κοιτάξουμε σε άλλες αγορές. Ανοιχτήκαμε σε `αγορές`, όπως Τουρκία, Ισραήλ, ακόμη και την Κίνα και έτσι ισορροπήσαμε. Αυτό που βλέπουμε είναι ότι πηγαίνοντας σε νέες αγορές, έχουμε αποτελέσματα. Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε είναι να ξεχάσουμε την νοοτροπία που βγάζαμε ένα σποτ το καλοκαίρι. Αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι να δουλέψουμε για όλη τη σεζόν".

Αξιοποίηση του Ελληνικού Για την αξιοποίηση του Ελληνικού, ο υπουργός τόνισε ότι στο Ελληνικό μπορεί να γίνει μια παρέμβαση και να επαναφέρει την Αθήνα στο χάρτη. "Η όποια παρέμβαση κάνουμε στο Ελληνικό θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη και εντυπωσιακή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Στο Ελληνικό η Ελλάδα θα μπορέσει να δείξει ότι τη δυναμική που έχει".

Τέλος, σε ερώτηση για το "άνοιγμα" στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο κ. Γερουλάνος υποστήριξε ότι χρειάζεται προσοχή. "Η Τουρκία έκανε μια μεγάλη επένδυση. Από την Φόρμουλα 1 όμως η Τουρκία χάνει λεφτά κάθε χρόνο. Δεν είναι συμφέρον να επενδύει μια χώρα. Φέτος μετά από χρόνια ξαναφέρνουμε το Ράλι Ακρόπολις, δίνοντας άλλη μια ευκαιρία στην Αθήνα να προσκαλέσει κόσμο. Είναι πρωτοβουλίες, ειδικά όταν κάποιοι τις αγκαλιάζουν, που αποτελούν μεγάλες ευκαιρίες για την πόλη. Έχουμε μια ευκαιρία με την αύξηση του τουρισμού. Πρέπει να ανασκουμπωθούμε και να περιμένουμε οι άνθρωποι που θα έρθουν φέτος να έρθουν και άλλη χρονιά".

Pin It button on image hover