Travel Plan

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Δράσεις προώθησης της Ελλάδας σε media και Τύπο από το Γραφείο ΕΟΤ της Ρώμης

Πλούσιο σε δράσεις προώθηση της Ελλάδας εμφανίζεται το γραφείο ΕΟΤ Ρώμης. Συνεργαζόμενο με την μεγαλύτερη ιταλική εταιρεία παραγωγής και διανομής κινηματογραφικών  ταινιών MEDUSA FILM του ομίλου MEDIASET (ιδιοκτησίας του Silvio Berlusconi) καθώς και την εταιρεία παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών LOTUS PRODUCTION πρόκρινε έναντι άλλων προορισμών, την παραγωγή της ιταλικής κινηματογραφικής ταινίας "Immaturi 2" (Ανώριμοι 2) στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Πάρο. Τα γυρίσματα της νέας ταινίας θα ξεκινήσουν στις 22 Αυγούστου 2011 και θα έχουν διάρκεια 8 εβδομάδες. 
Η ταινία θα προβληθεί στους κινηματογράφους στις αρχές Ιανουαρίου 2012, στην συνέχεια σε DVD, ενώ θεωρείται σίγουρη και η προώθησή της και σε άλλες χώρες. Αρωγός της όλης προσπάθειας, ήταν η επιμονή της ομάδας του Γραφείου ΕΟΤ Ρώμης ότι η προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών αποτελούν την καλύτερη διαφήμιση για έναν προορισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι η ιταλική καθημερινή πολιτική εφημερίδα "Il Messaggero", σε δημοσίευμα της (20/06/2011) σχετικά με την φετινή τουριστική κίνηση στην Ελλάδα, τονίζει την σημασία που έχουν οι κινηματογραφικές παραγωγές για έναν προορισμό, αναφέροντας συγκεκριμένα την ταινία του Gabriele Salvatores MEDITERRANEO. Τέλος η συνεργασία με τον Δήμο Πάρου αποτέλεσε ένα ακόμα θετικό παράγοντα για την υλοποίηση της ανωτέρω συνεργασίας. 

Όσον αφορά στη τηλεόραση, μετά και την επιτυχημένη προβολή των Κυκλάδων (Μύκονος, Πάρος, Φολέγανδρος), του Νομού Τρικάλων (Μετέωρα), καθώς και της Αθήνας ως προορισμού city break με ενέργειες προβολής κατά την διάρκεια του 2010, συνεχίστηκε η συνεργασία με τον ιταλικό Όμιλο SITCOM για την προβολή της Ελλάδας στην Ιταλία, διαμέσου τηλεοπτικών εκπομπών και αρθρογραφίας στα κυριότερα ΜΜΕ. Ήδη προβλήθηκαν από την συχνότητα του SKY Italia – MARCOPOLO TV και οι 10 εκπομπές (από 25 Απριλίου έως και 20 Μαΐου 2011) από 30 λεπτά η κάθε μία, σε σύνολο 30 εκπομπών μαζί με τις επαναλήψεις, αφιερωμένες στα Δωδεκάνησα. Η συνεργασία του τοπικού Γραφείου ΕΟΤ Ρόδου ήταν απαραίτητη για την διευκόλυνση των αναγκών των τηλεοπτικών συνεργιών. Ακόμη, το τηλεοπτικό συνεργείο της ιταλικής Τηλεόρασης LA7 D για λογαριασμό της εκπομπής "effetti personali" μετέβη στην Αθήνα στα πλαίσια ρεπορτάζ, το οποίο ήδη προβλήθηκε από την ιταλική τηλεόραση. Πρόκειται για μια μοναδικά μοντέρνα και πρωτότυπη παρουσίαση - προβολή της Αθήνας με ιδιαίτερη αναφορά στις ανερχόμενες περιοχές της πόλης, ξεφεύγοντας από την κλασσική εικόνα παρουσίασης της πρωτεύουσας μέχρι σήμερα. 

Στον περιοδικό Τύπο, ομάδα φωτογράφων μετέβησαν στην Σαντορίνη για λογαριασμό του περιοδικού “CHI” στα πλαίσια αρθρογραφίας για την Ελλάδα. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα περιοδικά της Ιταλίας με 1.000.000 αντίτυπα εβδομαδιαίως και 5.000.000 αναγνώστες (εκδοτικός οίκος Mondatori). Το περιοδικό θα κυκλοφορήσει στην Ιταλία στα μέσα Ιουλίου του 2011, με πολυσέλιδο άρθρο. Επίσης πραγματοποιήθηκαν:

  • 35 σελιδο ρεπορτάζ αφιερωμένο στα Δωδεκάνησα για το μηνιαίο περιοδικό MARCOPOLO – τεύχος Ιουνίου 2011
  • 15 σελιδο ρεπορτάζ αφιερωμένο στα Ιόνια Νησιά για το μηνιαίο περιοδικό MARCOPOLO – τεύχος Ιουλίου – Αυγούστου 2011
  • Αρθρογραφία για το περιοδικό περιοδικό "Weekend In Auto" που θα δημοσιευθεί στο τεύχος Αυγούστου 2011 με θεματολογία τις διαδρομές με αυτοκίνητο.
  • Σε συνεργασία με το περιοδικό "LEONARDO Case & Stili" φωτογραφήθηκαν ξενοδοχειακές μονάδες της Αθήνας και διαφημίζονται στο τεύχος Ιουλίου – Αυγούστου 2011 στο μηναίο περιοδικό με θεματολογία το ελληνικό μοντέρνο design.
  • Σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο ELI και για λογαριασμό του περιοδικού VILLE & CASALI, δημοσιογραφική αποστολή μετέβη στην Αμοργό και Κάρπαθο με σκοπό την δημοσίευση αρθρογραφίας για την Ελλάδα.
  • Σειρά δημοσιευμάτων στις ιταλικές τουριστικές εφημερίδες.
Τέλος, σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Ryanair, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στις 12 Ιουνίου σε κεντρικό πάρκο στη Ρώμη -Villa Borghese- όπου και έγινε παρουσίαση των προορισμών που εξυπηρετεί η αεροπορική εταιρεία από την Ιταλία προς Ελλάδα και παράλληλα διανομή σχετικού διαφημιστικού υλικού. Ακόμη, σε συνεργασία με τους διοργανωτές της 1ης Expo Internazionale INVENTECO 2011 στην Κατάνια της Σικελίας, διανεμήθηκε διαφημιστικό υλικό για την Ελλάδα στον Εκθεσιακό Κέντρο της πόλης.

Pin It button on image hover