Travel Plan

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Γευσιγνωσία και οινογευσία στο πρόσφατα ανακαινισμένο Lufthansa Business Lounge στην Αθήνα

Η Lufthansa εμπλουτίζει τις υπηρεσίες εδάφους στη Business Lounge της στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, για τους επιβάτες της στη Business Class, τους κατόχους  καρτών HON Circle, Senator και Frequent Traveler, με την προσθήκη μιας γευστικής εμπειρίας ως μια τελευταία "γεύση Ελλάδας". Ήδη από την 1η Ιουνίου 2011, η Lufthansa προωθεί μια νέα συνεργασία με έναν σημαντικό Έλληνα οινοπαραγωγό, προσφέροντας στους πελάτες της Lufthansa Business Lounge, προσεκτικά επιλεγμένα - και κατΆεπανάληψη βραβευμένα - κρασιά από το κτήμα Παπαγιαννάκου.

Οινοποιός τρίτης γενιάς, ο Κύριος Παπαγιαννάκος έχει μεταμορφώσει το κτήμα του σε μια σύγχρονη εγκατάσταση, όπου εφαρμόζονται διάφορες τεχνικές. Με στόχο την ποιότητα περισσότερο, από ότι την ποσότητα, παράγονται μόνο 3.000- 10.000 φιάλες ετησίως από ορισμένα από τα κρασιά του. Αυτό είναι και το σημαντικότερο κριτήριο για την επιλογή των κρασιών Παπαγιαννάκου για τη Business Lounge της Lufthansa. Μεταξύ των πλέον γνωστών κρασιών του κτήματος, συγκαταλέγονται το Σαββατιανό, που επί του παρόντος διατίθεται μόνο σε επιλεγμένα καταστήματα και το κορυφαίο Καλογέρι, που επιλέχθηκε και αυτό για τη Lufthansa Business Lounge και διατίθεται μόνο σε επιλεγμένα εστιατόρια πολυτελείας.

Παράλληλα, οι επιβάτες της Lufthansa θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε δοκιμές οίνου, κατά τη διάρκεια οινογευσίας που θα πραγματοποιείται κάθε μήνα στη Business Lounge, με την προσωπική παρουσία του κ. Παπαγιαννάκου ή της κόρης του, που θα παρουσιάζουν όλη την ποικιλία των κρασιών τους, απαντώντας σε όλες τις ερωτήσεις που πιθανότατα θα έχουν οι φιλοξενούμενοι.

Ήδη εδώ και μερικούς μήνες, η Lufthansa συνεργάζεται με τα Hellenic Duty Free, προάγοντας τα κορυφαία ελληνικά τρόφιμα στην αίθουσα αναμονής. Επί του παρόντος, οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των πλέον ασυνήθιστων, αλλά ιδιαίτερα γευστικών μαρμελάδων της εταιρείας Παπαγιαννίδη - όπως για παράδειγμα, συνδυασμούς φράουλα/ σοκολάτα, πορτοκάλι/ νεράντζι/ λεμόνι και κεράσι/ μέλι/ καρύδι. αλλά και μέλι, που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παραδοσιακής ελληνικής διατροφής, από την εταιρεία Αττική.

Επίσης όσον αφορά τις ελληνικές σαλάτες, σερβίρονται με κορυφαίας ποιότητας παρθένο ελαιόλαδο ΓΑΙΑ, Terra Creta και Minerva, ενώ οι ελιές που χρησιμοποιούνται για τα κοκτέιλ, είναι της εταιρείας Γαία. Όραμα της Lufthansa είναι να παρουσιάσει τόσο τα τοπικά προϊόντα, όσο και την ιστορία που τα συνοδεύει, την περιοχή παραγωγής και καλλιέργειας τους, τις ποικιλίες και τις ιδιαιτερότητες στη διαδικασία παραγωγής, τα χαρακτηριστικά τους αλλά και την ιστορία της επιχείρησης. Το σκεπτικό για το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι να προσελκύσει τους φιλοξενούμενους να δοκιμάσουν τα προϊόντα ενώ ξεκουράζονται στη ανανεωμένη Business Lounge της Lufthansa. Η δοκιμή, αλλά και η ιστορία που περιβάλλει το προϊόν θα αποτελέσουν το κίνητρο, ώστε κατά της επιστροφή τους να αγοράσουν ως αναμνηστικό κάποιο από αυτά τα προϊόντα, τα οποία διατίθενται στα Hellenic Duty Free, καθΆοδόν προς την πύλη αναχώρησης.

Πρόσβαση στο 250 τ.μ. Business Lounge της Lufthansa έχουν οι επιβάτες Business Class, οι κάτοχοι Χρυσής Κάρτας Star Alliance, συμπεριλαμβανομένων των κατόχων καρτών HON Circle και Senator της Lufthansa, καθώς και Frequent Traveler, που αναχωρούν με οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία της Star Alliance.

Η αίθουσα αναμονής μπορεί να φιλοξενήσει 60 πελάτες, προσφέροντας ασύρματο ίντερνετ αλλά και γραφεία με υπολογιστές που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μια μεγάλη οθόνη τηλεόρασης σε κάθε χώρο δίνει τη δυνατότητα στους φιλοξενούμενους να ενημερώνονται για τα πιο πρόσφατα νέα από τον κόσμο και το χώρο των επιχειρήσεων. Επίσης, οι επιβάτες θα βρουν εδώ μεγάλη ποικιλία ελληνικών, γερμανικών και διεθνών εφημερίδων και περιοδικών.


Πηγή: traveldailynews.gr

 
Pin It button on image hover